joi, 1 iunie 2017

V-am povestit în ultima postare despre petrecerea de Crăciun și despre olimpiadă.
Tot în pragul sărbătorilor am avut și o activitate de voluntariat la "Căsuța cu cireșe" unde am dus cadouri pentru un grup de copii care s-au bucurat nespus de aceste mici daruri.
Anul 2017 a adus și mici neplăceri în Romania legate de politică. Mai jos veți găsi o poză cu mine și cu Kati de la protest.
 
Chiar dacă abia acum îmi dau seama că nu v-am povestit despre activitatea Spring day de anul trecut care se desfășoară în fiecare an la noi în școală, vă pot spune că și în acest an a fost un real succes.
Am reprezentat cu mâdrie Danemarca și am fost niște veritabili vikingi, ba chiar am avut și o sirenă, tricouri pictate hand-made de către colega noastră Irina, multe bunătăți în ceea ce privește mâncarea, dar și coifuri.
Uitati-vă numai la aceste fotografii. Suntem o clasă foarte unită!


Revin cu o postare după ce prezint teza la info. See you soon.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu