marți, 7 iunie 2016

Am revenit dupa ceva timp :)

         Motivul absentei mele? Ei bine, am mai avut intentia de a scrie pe blog, dar de fiecare data cand m-am intalnit cu fetele am uitat sa facem poze si am spus ca eu NU fac postare fara poze.
         Acum ca am lamurit-o cu motivul pentru care nu am mai scris, sa va povestesc despre cum a decurs jocul la informatica  care (nu stiu daca v-am mai spus) reprezinta teza noastra pe semestrul II.
        Am inceput prin a ne documenta despre functii, deoarece erau prezente in codurile trimise de catre domnul nostru diriginte si din cate intelesesem aceste asa-zise "functii" care la momentul acela nu stiam cu ce se mananca iti simplifica foarte mult munca. Dupa lungi cercetari, am reusit sa o scoatem la capat cu functiile si am inceput cu prima parte: meniul si un mic desen de inceput.
 



                                                                                                                                                                          Ah,da. Jocul nostru este realizat in mod text, deoarece Graphics si Sdl  sunt mult prea complicate.
 Dupa partea de inceput am trecut la scrierea codului cu ajutorul functiilor. Dupa 7 ore de munca continua un prototip era gata, dar am uitat de cazul in care este remiza,dar  ne-am spus noi ca nu va fi mare lucru si ca o vom rezolva la sfarsit (total gresit).


                                                                                                                                                   
   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu