marți, 7 iunie 2016

Partea a doua

      Dupa cum v-am povestit in postarea anterioara prima data ne-am ocupat de cod in sine si dupa ce am vazut ca merge am trecut la desenarea tablei care in viziunea mea ar fi trebuit sa fie cea mai usoara parte (nimic mai neadevarat).
     Priviti prima mea incercare de a desena tabla:
nu arata prea bine, nu?
 Daca prima incercare a fost abordata muncitoreste, a doua am incercat sa o fac mai logic cu creionul pe hartie si apoi multa bataie de cap in Code::Blocks. Ba linia e prea mare, ba prea la stanga, ba prea la dreapta, ba prea scurta. Intr-un final am nimerit coordonatele perfecte si a iesit asta: 
deja arata mai bine, nu-i asa?


                                                                                                                                                                    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu