miercuri, 15 iunie 2016

Ne apropiem de final

       Iata-ne in penultima saptamana de scoala. Sunt din ce in ce mai nerabdatoare sa vina ziua de joi (nu cea de maine, pe aceea nu o astept), ci joia urmatoare cand urmeaza sa plecam in excursie. Desi ma simt obosita, am aflat in aceasta seara ca trebuie sa fac o postare pe blog despre parerea mea cu privire la jocurile colegilor mei.(spun ca am aflat, deoarece marti am tinut locul unui coleg de serviciu pe scoala pentru a-si putea prezenta proiectul si nimeni nu a binevoit sa ma anunte si pe mine). 
     Deci cum va spuneam a trecut cu bine teza la informatica. Domnul diriginte chiar a parut incantat de ceea ce a vazut deci ma declar multumita, avand in vedere ca am muncit la joc si este in totalitate munca noastra.
    La randul meu am ramas impresionata de jocurile celorlati colegi care, drept sa spun, au fost chiar foarte reusite. Felicitari tuturor!
     Cred ca cel mai important este sa ne simtim noi multumiti, de ceea ce am realizat, asa cum ar fi trebuit, cu mainile noastre. ☺️
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu