marți, 7 iunie 2016

Partea a treia ( si ultima cred)

Dupa ce am rezolvat problema cu tabla a mai ramas sa o rezolvam pe cea cu remiza, dar ceva se intampla, deoarece nu vrea sa se opreasca jocul in momentul in care este remiza. Tind sa cred ca este din cauza a vreo functie, caci desi ne-am documentat nu le stapanim la maximum si nu stim ce proprietati prezinta. Spre ca zilele astea sa finalizam si acesta problema.
Mai jos aveti o poza din (spre rusinea noasta) KFC. Acolo ne-am intalnit ultima oara, deoarece avem de clarificat cateva lucruri ce tin de design si era cea mai buna alternativa pentru a nu pierde prea mult timp.
Bianca deseneaza o fata zambareata din caractere

Iar astea suntem noi toate. Am facut o poza astazi dupa ore ca sa am ce sa postez pe blog :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu